Turun Berat Badan bersama Zarida Abu Bakar

TEMUI SAYA UNTUK TEMUJANJI ANALISA KESIHATAN

Salam semua

BUAT TEMUJANJI ANALISA KESIHATAN ANDA HARI INI

Adakah anda ingin turunkan berat badan dan sedang mencari Pengedar Herbalife Pekan ?

Atau adakah anda ingin naikkan berat badan dan mendapatkan kesihatan yang lebih baik dengan produk Herbalife ?

Ada berita gembira yang ingin saya kongsiakan bersama anda kerana

Anda boleh mendapatkan produk Herbalife di Pekan dengan menyertai saya yang sudahpun beroperasi bermula 1 Jun 2014 ini . Buat masa ini saya boleh dihubungi pada bila - bila masa sahaja untuk temujanji analisa kesihatan anda . Tetapi sekiranya ada yang ingin mencuba rasa shake Herbalife ini sebagai sarapan sihat anda atau pada waktu selain dari yang telah ditetapkan itu bolehlah membuat temujanji terlebih dahulu




Kepada yang ingin membuat temujanji analisa kesihatan  , bolehlah berjumpa atau menghubungi saya buat pertama kali selain dari mencuba sample shake Herbalife dan Tea secara percuma , analisa kesihatan secara percuma juga disediakan kepada yang ingin mencubanya sendiri . 

Oleh itu , hubungi saya segera untuk temujanji analisa kesihatan anda bersama saya . Jemput rakan dan ahli keluarga anda untuk bersama - sama menikmati sarapan secara percuma !

email saya ieda0106@yahoo.com [[ Call/Sms/Whatsapp 
017 9735306 (Digi) [[ wechat iedaimmi


No comments:

Post a Comment