Turun Berat Badan bersama Zarida Abu Bakar

PRODUK HERBALIFE : ROADSHOW DI PASAR BORONG PEKAN

Salam semua

Have you had your shake today ?

ROADSHOW DI PASAR BORONG PEKAN

Alhamdulillah , saya kembali bersama teman - teman di Roadshow di pasar Borong Pekan. Seronok kerana syukurlah setiap minggu kami dapat bersama - sama berkongsi mengenai tips - tips kesihatan dengan anda juga berpeluang untuk mengetahui tahap kesihatan anda sekarang .



Jadi kepada anda yang ingin mendapatkan analisa kesihatan untuk mengetahui 8 perkara didalam badan anda atau mendapatkan produk Herbalife , anda boleh menghadirkan diri ke sesi Roadshow di Pasar Borong Pekan ini atau di Pasar Tani Rabu . Jangan tunggu lagi , ambil peluang ini untuk mengetahui tahap kesihatan anda dan seterusnya mendapatkan produk Herbalife di Pekan ini . 

Bagi mereka yang masih baru mengenali produk Herbalife dan ingin mendapatkan coaching dari saya untuk membantu anda didalam program pengurusan berat badan anda , bolehlah melantik saya sebagai Coach Herbalife anda .  

Sekiaranya anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai produk Herbalife ini dan tidak dapat menghadirkan diri untuk sesi analisa di sini , jangan risau anda masih boleh membuat temujanji untuk hadir di rumah saya . Saya sendiri telah menggunakan produk ini selama lebih 5 tahun , alhamdulillah saya telah berjaya turun berat badan sebanyak 24kg dalam tempoh 8 bulan . 

Syukur kerana dipertemukan dengan produk Herbalife ini kerana saya merasa sangat bertenaga , sihat dan tidak mudah di jangkiti sebarang penyakit . Memang Herbalife luar biasa . Bagi mereka yang juga ingin menambah pendapatan dan mendapat peluang percutian setiap tahun bersama Herbalife jangan lah malu untuk datang ke sesi Roadshow ini dan mendengar perkongsian dari saya dan dari mereka yang telah berjaya .

Sms dan hubungi saya sekarang untuk anda mendapatkan Herbalife di Pekan , saya yakin saya dapat membantu anda .


email saya ieda0106@yahoo.com [[ Call/Sms/Whatsapp 017 9735306 (Digi) 018 2121619 (Umobile) [[ wechat iedaimmi



1 comment: